قیمت ویلچر برقی تاشو فوق سبک

در دنیای امروز که افراد معلول و سالمندان نیاز به رفت و آمد شهری دارند ویلچر برقی تاشو فوق سبک برای ایشان بسیار با اهمیت بوده. قیمت این محصولات با توجه به نوع امکانات و قابلیت های آن ها کاملا متفاوت است و شما در بازار و فروشگاه ها میتوانید بنابر نیازتان انتخاب و خرید نمایید.

قیمت ویلچر برقی تاشو

در بازار محصولات پزشکی قیمت ویلچر برقی تاشو دارای نوسانات زیادی است چرا که این محصول هم در داخل تولید میشود و هم از خارج وارد میشود پس بنابر وارداتی بودن و یا تولید داخل بودن آن قیمت گذاری متفاوتی روی آن انجام میشود.

همچنین امکاناتی که میتواند این ویلچر ها داشته باشند تاثیر بسزایی در قیمت گذاری آن ها دارد.

شرکت اورست و جنینگز اولین شرکتی بود که انحصار تولید این محصول را به دست گرفت و تا چند دهه ویلچر های برقی در انحصار این شرکت بود. امروزه شرکت های بسیاری در امر تولید و افزایش راحتی و امکانات این وسیله تلاش زیادی میکنند. فناوران امروزی سعی در ساخت ویلچر هایی هستند که توانایی کنترل و حرکت آن ها توسط ذهن کاربر را داشته باشد و در صورت عملی شدن این کار بیماران زیادی که از معلولیت های شدید حرکتی رنج میبرند میتوانند از آن استفاده نموده و از این محدودیت ها رهایی یابند.

ویلچر برقی تاشو

در دنیای امروز ویلچر برقی تاشو یکی از مهم ترین اختراعات بشر است که از نسل قبلی خود یعنی ویلچر های ساده بسیار کارآمد تر و مورد استفاده تر است و شما میتوانید با شارژ کردن آن و استفاده از کنسول حرکتی روی بدنه بدون صرف انرژی زیاد به رفت و آمد خود در محیط های شهری بپردازید.

زمانی که استفاده از این ویلچر ها باب شد دارای امکانات بسیار کمی بودند. اختراع ویلچر در سال 1595 بود و توسط فردی ناشناس اتفاق افتاد و برای فیلیپ دوم اسپانیایی مورد استفاده قرار گرفت و مهم ترین عیب آن عدم راحتی استفاده کننده از آن بود. با گذشت زمان و استفاده ی روز افزون مردم از این وسیله تولید کنندگان سعی در بهبود امکانات حرکتی و راحتی استفاده از آن کردند. در حوالی جنگ جهانی دوم ویلچر برقی برای جا به جایی مجروحان و زخمیان جنگی اختراع شد.

ویلچر برقی تاشو فوق سبک

یکی از احتیاجات مردم سالمند و معلولین حرکتی استفاده از ویلچر برقی تاشو فوق سبک است که برای جابه جایی آن توسط همراهان، کمترین مشقت و سختی را ببیند و در هر جایی که میخواهند بتوانند از آن نگهداری نموده و از آسیب دیدن آن جلوگیری نمایند.

ویلچر برقی تاشو فوق سبک

ویلچر برقی تاشو گاما 45

شما میتوانید برای تهیه ویلچر برقی تاشو گاما 45 به داروخانه ها و یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه نموده و نسبت به خرید این محصول کاربردی اقدام نمایید و افراد سالمند در خانواده تان را از استفاده کردن این محصول بهره مند سازید.

البته تا به امروز تلاش های زیادی شده و این وسیله به صورت آزمایشگاهی تولید و مورد استفاده ی عده ای از این بیماران قرار گرفته. طبق گفته ی این پژوهشگران نحوه ی عملکرد این دستگاه به این صورت است که به وسیله ی یک دستگاه غیر تهاجمی که متشکل از الکترودهایی است و  روی سر بیمار قرار میگیرد با استفاده از پالس های الکتریکی EEG ویلچر به حرکت در می آید و توانایی حرکت به صورت مستقیم را داشته و چند متری حرکت کرده است.

ویلچر برقی تاشو فراتک

امروزه استفاده از ویلچر برقی تاشو مثل مدل فراتک عمومیت زیادی یافته و خانواده های بسیاری برای رفع محدودیت های سالمندانشان از این وسیله استفاده مینمایند. استفاده از این ویلچر ها گامی بزرگ برای رفع افسردگی سالمندانمان به جهت محدودیت های عبور و مرور شان در خانه و محیط بیرون است.

ویلچر برقی تاشو جدید

همانطور که میدانید در دنیای امروز استفاده از ویلچر برقی تاشو زیاد شده و مردم به دنبال جدید ترین مدل های آن، به خاطر امکانات و راحتی بیشتر، استفاده هستند. و تولید کنندگان با شناسایی این خواسته ی مردم هر روز سعی در ساخت بیشتر و با امکانات تر کردن این محصولات دارند.

از امکاناتی که میتوان در ساخت این محصولات به آن ها افزود مواردی مثل، راحتی نشستن روی آن و نرم بودنش به خاطر داشتن ابرها و چرم با کیفیت، استفاده از باتری های با دوام بیشتر در نگهداری شارژ و طی نمودن مسافت های طولانی تر و در عین حال کوچکتر برای اشغال جای کمتر و سبک تر، راحتی حرکت کردن آن در محیط های ناصاف مثل فرش های خانه ها است.

ویلچر برقی تاشو جدید

ویلچر برقی سبک و تاشو

مردمان امروز به استفاده کردن از ویلچر برقی سبک و تاشو اهمیت زیادی میدهند چرا که ویلچر های قدیمی که وزن و اندازه ی زیادی داشتند حمل و نقل آن ها را با دشواری زیادی روبرو نموده بود، چرا که در خودروهای کوچک عملا جای دادن آن ها ممکن نبود.

قیمت ویلچر برقی سبک و تاشو

شما در داروخانه ها و مراکز خدمات پزشکی میتوانید قیمت ویلچر برقی سبک و تاشو را جویا شده و بنابر سلیقه و نیاز خود از این محصول خریداری و مورد استفاده ی خود قرار دهید. جنس به کار رفته در پشتی و کفی آن از بهترین جنس برزنتی میباشد و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است. این محصول دارای دو عدد باتری لتیومی بوده و قدرت مناسبی در حرکت دادن آن دارد.

ویلچر برقی بسیار سبک تاشو مدل اسکای

یکی دیگر از ویلچر های برقی بسیار سبک تاشو مدل اسکای است که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و نیاز شما عزیزان معلول و سالمند را برای رفع محدودیت هایتان محیا میسازد. این محصول ساخت چین بوده و توانایی تحمل وزنی حدود 95 کیلوگرم را داشته و وزن خود محصول 19 کیلوگرم میباشد.

سادگی در جمع شدن، یکی از بزرگترین مزیت های این محصول مدرن و با کیفیت میباشد. در مجموعه ی ما در تولید این ویلچر ها کمال توجه به کیفیت و ماندگاری محصول صورت گرفته و به شما مصرف کنندگان اطمینان کارایی و کیفیت عالی را میدهیم.

ویلچر برقی تاشو    112a

در باب محصولات مورد نیاز سالمندان، ویلچر برقی تاشو 112a یکی از بهترین آن ها بوده و سالمندان و معلولان حرکتی به راحتی میتوانند از آن استفاده نمایند. در تولید ویلچر های برقی باید از محصولات با کیفیت و مطمئنی استفاده شود که در حین استفاده آن مشتری آسیب ندیده و خطری متوجه آنان نشود.

ویلچر برقی تاشو    112a

شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت ها و تنوع محصولات با شماره ی موجود در سایت تماس حاصل نمایید و یا با پر نمودن فرم موجود در سایت از تماس کارشناسان مجموعه بهره مند شده و راهنمایی های مورد نیاز خود را از ایشان بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما