فروش ویلچر ایستا شرکت کوشا

ویلچر ایستا کوشا یک ویلچر ایستا نیمه برقی ایرانی با کارایی و کیفیت مطلوب است که می تواند بخش زیادی از حس اعتماد به نفس، استقلال و گردش خون در فرد را بالا ببرد و بخش زیادی از نیازهای روزمره وی را برآورده نماید.

ویلچر ایستا ایرانی همیار مکانیک کوشا (1).

ویلچر ایستا چیست؟

ویلچر ایستا نوعی از انواع ویلچر است که با توجه به ویژگی های طراحی اش می تواند افراد توانخواه (معلول یا سالمند) را به حالت ایستاده درآورد.
این قابلیت باعث می شود علاوه بر آنکه سیستم گردش خون در بدن بهتر و بیشتر فعال شود باعث می شود حس اعتماد به نفس، قوی تر شدن شش ها، قوی تر شد قلب و حس استقلال را به این افراد بدهد.
زمانی که فرد مصرف کننده بدون نیاز به کسی می تواند بر روی چاهای خود بایستد و وسیله ای را در ارتفاع مستقلا بردارد حس بسیار لذت بخشی است که بسیاری از افراد از آن محروم هستند که ویلچر ایستا آن را هدیه خواهد داد.
در زیر چند تصویر از ویلچر ایستا ایرانی همیار مکانیک کوشا قرار داده شده است.

ویلچر ایستا ایرانی همیار مکانیک کوشا (8) ویلچر ایستا ایرانی همیار مکانیک کوشا (4) ویلچر ایستا ایرانی همیار مکانیک کوشا (5) ویلچر ایستا ایرانی همیار مکانیک کوشا (7) ویلچر ایستا ایرانی همیار مکانیک کوشا (9)

انواع ویلچر ایستا

ویلچر های ایستا دارای انواع مختلفی هستند. برخی از آنها مکانیکی هستند که تعداد کمی از آنها استفاده می کنندو برای افراد جوانی است که می خواهند تام و کمال از دست های خود کار بکشند تا تنبل نشوند.
البته ناگفته نماند که برای ایستادن نیروی زیادی روی دست لازم نیست.
برخی از آنها نیمه برقی هستند و تنها برای ایستادن به صورت برقی عمل می کنند که این مورد را هم افرادی انتخاب می کنند که دوست دارند برای حرکت ویلچر از نیروی دست بهره ببرند.
و مدل های تمام برقی که برای افرادی است که تمایلی به مصرف نیروی عضلات ندارند یا به لحاظ مالی مشکلی ندارند و می خواهند بهترین ها را داشته باشند و همچنین افرادی که توان دستانشان به شدت پایین است.
در زیر تصویر آن قرار داده شده است. این مدل تمام برقی هوشمند قیمت هایی بالای 80 میلیون تومان دارند.

ویلچر ایستا برقی هوشمندPermobil1

ویلچر ایستا لوو سوئیس

ویلچر ایستا لوو یکی از برترین ویلچرهای ایستا در دنیا به شمار می رود که توانسته علاوه بر کیفیت بسیار مطلوبش باعث رفع نیاز قشر زیادی از افراد دنیا شود و نامش را در سراسر دنیا پخش کند.
در زیر فیلم ویلچر ایستا مکانیکی و ایستا نیمه برقی LEVO قرار داده شده است.

ویلچر ایستا کوشا ایرانی

اما ایرانی ها هم بی کار ننشسته اند و اقدام به طراحی و ساخت ویلچر ایستا ایرانی نموده اند که کاملا آن را هم به لحاظ طراحی و هم به لحاظ تولید بومی و تولید ملی کرده اند.
ویلچر ایستا کوشا یا ویلچر ایستاده کوشا این محصول با افتخار ایرانی است.
در زیر فیلم استفاده از آن را مشاهده می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما