فروشنده انواع ویلچر برقی پله رو

پرقدرت ترین ویلچر برقی پله رو به ما این امکان را می‌دهد که بیماران را در خانه‌ های آپارتمانی به راحتی از چندین طبقه بالا و پایین پرده بدون آنکه هیچ آسیبی به بیمار برسد. طراحی شگفت انگیز این ویلچر بی نهایت زیباست. این ویلچر به صورت شارژی و برقی کار می‌کند. فروشنده انواع ویلچر برقی بهترین و قدرتمند ترین ویلچر برقی را به فروش می رساند. برای اطلاع تماس بگیرید.

فروشنده انواع ویلچر برقی پله رو

مشخصات ویلچر برقی پله رو

مشخصات ویلچر برقی پله رو ویلچر کمک زیادی برای انسان است و می توان گفت یک نوع ناجی برای حمل بیماران می باشد. این نوع ویلچر تقریبا ۴۵ کیلوگرم وزن دارد و به راحتی شارژ می شود یا به برق مستقیم وصل شده و کار می‌کند. اندازه استفاده کردن با هر شارژ به صورت کامل ۶ ساعت تمام است که با قدرت بالا می باشد. این نوع ویلچر در رنگ های متنوعی وجود دارد و دارای یک موتور دینامی است و قدرت موتور آن ۴۰۰ وات و دور آن حدود ۱۵۰۰ است. این ویلچر حالت تاشو دارد و دارای گارانتی است. 

وقتی که در خانه های آپارتمانی زندگی می کنید امکان دارد در خانواده یک بیمار باشد که شما مجبور شوید هر چند وقت یک بار او را از پله های چند طبقه بالا و پایین ببرید و نمی توانید با ویلچر های معمولی داخل آسانسور شده و یا از پله بالا و پایین ببرید بنابراین بهترین گزینه استفاده از ویلچر برقی پله رو است که به شما کمک می کند چندین طبقه بیمار را بالا و پایین ببرید.

حمل بیمار از پله ها بسیار مشکل است مگر اینکه با این دستگاه و ویلچر انجام شود. این ویلچر با دارا بودن موتور الکتریکی که دارد و بسیار قدرتمند است و به خاطر طراحی شگفت انگیزی که دارد می تواند چندین طبقه و چندین آپارتمان را براحتی بالا و پایین برود بدون آنکه هیچ گونه آسیبی به بیمار وارد شود.

سفارش بهترین ویلچر برقی پله رو

سفارش بهترین ویلچر برقی پله رو برای سفارش بهترین ویلچر برقی به سایت ما وارد شوید و سفارش خود را ثبت کنید. ویلچر برقی که قدرت بالایی داشته باشد می‌تواند برای حمل‌ بیماران سنگین وزن کاربرد داشته باشد و کمک زیادی برای آن ها باشد. این نوع ویلچر برای خانه های آپارتمانی و ساختمان هایی که دارای چند طبقه هستند کاربرد زیادی دارد زیرا با ویلچر های دیگر نمی توان چند طبقه با سختی بیمار را بالا و پایین برد و یا داخل آسانسور جای داد.

ویلچر برقی پله رو حمل بیمار را به بهترین نحو اجام می دهد و کار را برای همه راحت کرده است و بیماران را از چندین طبقه بدون آنکه آسیبی به آنها برسد به راحتی بالا و پایین می برد. این نوع ویلچر  با دارا بودن موتور الکتریکی بسیار قدرتمند و با طراحی شگفت انگیزی که دارد می تواند چندین طبقه از آپارتمان بیمار را حمل کند‌.

2

    • سلام وقت بخیر
      به دلیل زیاد بودن تنوع ویلچرها و فضای کم برای مراجعه حضوری با بچه های واحد فروش تماس بگیرید
      09120277885
      09120288969

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما