فروشنده معتبر ویلچر برقی یاماها

ویلچر(ویلچیر) وسیله ای است که تا حد زیادی مشکلات معلولین حرکتی را برای جا بجایی بر طرف می کند. در این میان برای آسان تر شدن این امر مهندسان و طراحان این محصول، اقدام به برقی نمودن و ایجاد سیستم اتوماتیک در آن نموده اند.

انواع مختلفی از ویلچر های برقی در بازار های جهانی وجود دارد که ما در این مطلب توجه شما را به ویلچر برقی یاماها جلب نموده، مزیت های مهم و روش خرید مستقیم آن را نیز ذکر می کنیم.

فروشنده معتبر ویلچر برقی یاماها

مزیت های مهم ویلچر برقی تاشو

مزیت های مهم ویلچر برقی تاشو همواره معلولین حرکتی برای رفتن به بیرون از منزل جهت انجام امور شخصی، تفریح و یا کار و فعالیت های اجتماعی، دچار مشکلاتی از قبیل مسافت طولانی و یا سخت بودن حمل ویلچر بوده اند. همچنین نیاز به قدرت بدنی بالا و صرف انرژی و وقت زیاد برای به حرکت در آوردن ویلچر موجب خستگی و کاهش امید و انگیزه برای این عزیزان بوده است.

از مزایای خرید ویلچر برقی تاشو میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

– قابلیت جابجایی آسان و قرار دادن درون صندوق عقب خودرو برای پیمودن مسافت های طولانی

– حر‌کت با نیروی الکتریسیته و عدم نیاز به فعالیت بدنی

– باتری قوی و قابلیت حرکت در مسافت بالا

– استحکام و ثبات بالا برای جلوگیری از واژگونی

– کیفیت بالای قطعات تشکیل دهنده

– ضمانت نامه تعویض و خدمات پس از فروش

– کاربرد آسان برای معلولین دارای محدودیت حرکتی زیاد

– عدم نیاز به برخورد مستقیم دست کاربر با چرخ و تایر و رعایت بهداشت

موارد بالا و بسیاری از نکات مثبت دیگر دست به دست هم داده اند تا نیاز معلولین حرکتی امروزه بیش از پیش به ویلچر های برقی تاشو احساس شود. بنابراین ما در مجموعه خود اقدام به عرضه گسترده این محصول نموده ایم که در ادامه شما را با روش های ارتباط با ما و ثبت سفارش و نیز قیمت ها آشنا خواهیم نمود.

خرید مستقیم انواع ویلچر برقی یاماها

خرید مستقیم انواع ویلچر برقی یاماها در صورتی که شما هم از ویلچر قدیمی خود و یا معلول حرکتی کنار خود رنج می برید می توانید یک ویلچر برقی یاماها اصل را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب و قیمت نازل از ما خریداری نمایید.

برای این کار کافی است به بخش واحد فروش و یا پشتیبانی در سایت ما رفته و پس از ارتباط با مشاوران و کارشناسان فروش ما، نسبت به تکمیل ثبت خرید خود اقدام کنید و با پرداخت هزینه محصول خریداری شده از طریق درگاه بانکی موجود در سایت، به صورت مستقیم یک ویلچر برقی یاماها تهیه نمایید.

همچنین اگر قصد خرید عمده این محصول را جهت فروش در مجموعه تجاری یا فروشگاه تجهیزات پزشکی خود را دارید، کافی است با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما