خرید ویژه بالابر بیمار اصفهان 

بیمارانی که معلول هستند و یا سالمندان که توان حرکت ندارند از بالابر بیمار اصفهان استفاده می کنند زیرا جا به جایی زا برای آن ها آسان می کند و حتی می توان این وسیله را همراه خود به مسافرت برد و به راحتی در صندوق عقب ماشین جا می شود‌ که بهترین گزینه برای کسانی است که راه رفتن برایشان مشکل می باشد.خرید ویژه بالابر بیمار اصفهان 

اطلاعاتی درباره بالابر بیمار تاشو 

اطلاعاتی درباره بالابر بیمار تاشو  از بالابر بیمار تاشو برای بیماران معلول و یا سالمندانی که توانایی جا به جایی ندارند استفاده می شود، بالابر های تاشو به سه دسته تقسیم می شوند و می توان آن را به راحتی جمع کرد و درون ماشین جا داد این بالابر ها برای حمل و نقل بسیار آسان هستند و می توان بیمار را با آن به دستشویی و یا حمام برد البته در صورتی که بر سر راه بیمار پله ای وجود نداشته باشد.

بالابر تاشو را می توان از خودرو به داخل ولیچر و همچنین برعکس انتقال داد، این بالابر ها دارای جک برقی می باشند، این محصول بهترین وسیله برای بیماران معلول است زیرا انتقال بیمار از روی تخت به روی ولیچر بسیار مشکل می باشد هم برای بیمار هم برای کسی که از بیمار مراقبت می کند.

این بالابر ها دارای انواع گوناگونی می باشند بعضی از آن ها متحرک هستند که جز پر مصرف ترین بالابر محسوب می شود بعضی دیگر از بالابر ها اندازه ی بزرگ تری دارد که گزینه های دیگری نیز به آن ها وصل می شود که می توان به حالت خوابیده بیمار را انتقال داد که بیشتر مخصوص بیمارستان ها می باشد، اما بهترین گزینه برای کسانی که در منزل بیمار دارند همان بالابر تاشو است که به راحتی به اندازه ی کوچکی در می آید که می توان به کمک آن بیمار را به مسافرت برد چون کار را برای کسی که از بیمار مراقبت می کند آسان کرده است.

مرکز فروش انواع بالابر بیمار اصفهان 

مرکز فروش انواع بالابر بیمار اصفهان  بالابر بیمار بهترین گزینه برای حمل بیمار می باشد که در تمامی نقاط کشور به فروش می رسند و اما در اصفهان فروشگاه های زیادی هستند که بالابر را با قیمت های مناسب و کیفیت خوب به فروش می رسانند، اما یک مرکز فروش در اصفهان موجود است که تولید کنندگان آن تمامی تلاش خود را کرده اند که بهترین نوع آن را با قیمت های مقرون به صرفه و مناسب به فروش برسانند همچنین کیفیت این محصول بسیار عالی بوده است.

عده ای دیگری هستند که فروش بالابر بیمار را به صورت دست دوم به فروش می رسانند زیرا بعضی از مردم با وجود بیمار در منزل خود توانایی خرید بالابر نو را دارند و ترجیح می دهند که مدل دست دوم آن را خریداری کنند، مرکز فروش اصفهان به صورت آنلاین نیز در این راستا خدمت می کند که برای کسانی که وقت و زمان لازم را برای خرید حضوری ندارند بهترین گزینه است.

2

  1. سلام وقت بخیر من نیاز فوری به یک بالا بر بیمار برای پدرم دارم میشه راهنمایی بفرماید قیمت دست دوم بالابر بیمار که بشه از روی تخت بلندش کرد چقدره؟؟

    • سلام و عرض ادب
      در حال حاضر بالابرهای دست دوم موجود نیست
      ولی میتونید از بالابرهای ارزان خرید داشته باشید
      با کارشناسهای ما تماس بگیرید
      09120277885
      09120288969
      02128427732

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما